Nieuwe website

De AVLS heeft een nieuwe website. Overzichtelijker, duidelijker, moderner, met onder andere directe links naar de Facebookpagina. Er moeten nog wat kleine dingetjes bijgeschaafd worden. Check it out.

Website AVLS

Dit bericht werd geplaatst in AVLS en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Nieuwe website

  1. Suzanne Stoetzer zegt:

    Ik vind de website er inderdaad mooi uitzien zo; overzichtelijk (na even zoeken voor mij). Ik kon eerst niet de link naar het forum vinden (was ooit donkerblond…:-( ), maar na jouw opmerking over de link naar facebook toch gevonden!🙂
    Wat ik wel mis is een kopje ‘contact’, voor een directe link naar het adres met email adres. Ik neem aan dat dat dan via de secretaris moet gaan, maar als je daarop klikt, werkt het nog niet. Zoals je zegt, een bijschaaf puntje.🙂

    groetjes, Suzanne

Geef je reactie:

