Een slakkengang

pup kopen

Iemand schreef me dat ik twee onderwerpen had geplaatst over een pup kopen. Dat klopt. Bovenin het menu staat mijn visie op dit onderwerp. Het staat al sinds jaar en dag op nummer 1 van de best bekeken onderwerpen van dit blog.

Lang geleden heb ik ook dit stukje erover geschreven. Dat was op 8 maart 2009. Ik las het nog eens door. Het viel me op dat ik toen schreef dat DNA afname ‘binnenkort’ door de Raad van Beheer verplicht zal worden gesteld. Dat was 5 jaar geleden! Op 1 juni van dit jaar ging het in. Al gaan de veranderingen in de kynologie soms tergend langzaam, er ìs beweging.

Dit bericht werd geplaatst in Pups en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef je reactie:

